Sivut

lauantai 4. toukokuuta 2013

Elossa ollaan.

Tänään oon mm. ollu toista päivää töissä leikkelemässä hymyleitä, käyny allekirjottamassa työsopimuslappusia Opetusvirastolla ja saanut omaksi uuden hienon pinkin sadetakin. Lisäksi siivottiin äitin ja Tiian kanssa kotia ja naurettiin toistemme paskoille jutuille ihan vaan koska kaikki oltiin väsyneitä ja kaikkien jutut oli siksi tasoa 10+++. Tajusin myös taas että en oo vieläkään siirtäny kamerasta Ruka-kuvia mihinkään ja mua oksettaa aina ku katon kännykästä kuvia meijän shoteista. Oikeasti. Tulee semmonen oksennusolo ku näkee ne. No more vodka (or any other alcohol) for me this month, please. Yöh.

Oon taas koukuttunu Heartlandiin, jota en kuitenkaa pysty kattoon ku vaan Youtube-laadulla ja äitin koneella. Oon kattonu kaikki jaksot kutoskauden kymmenenteen asti ja jatkan heti ku kerkeen eli varmaan huomenna. Itken ja nauran ääneen noille tapahtumille ja näytän keskaria näytölle jos joku tyyppi vituttaa. Eläydyn siis täysillä.


Oon myös vieläki sairaana. En muista mitä kirjotin viimeksi ku kirjotin, mutta mulle tuli yskä jo sillon ku oltiin oltu Espanjassa viikko ja siitä lähtien oon ollu sairaana. Nyt tosin lisäksi mukana on ollu myös nuha ja tällä hetkellä kurkkukipu?! En kaivannu enempää osallistujia tähän leikkiin, en haluu alkaa tätä tautia enää, mee jo pois!

Saatan tehä joku päivä niistä Ruka-kuvista jonku oman postauksen, mutta tällä hetkellä en sano Ruka-reissusta muuta ku että oli kivaa kunnes koitti kotiinlähtöä edeltävä ilta. Eikä se kotiinlähtöaamu ollu yhtään sen parempi. Mutta lopputulos reissusta: polvet mustelmilla ja pienillä haavoilla, sekä päässä vähintään yks kuhmu. Hyvästi muistini, joka katosit jossain vaiheessa iltaa. Ei tullu nähtyä Karri Koiraa.


Mutta, käytiin ostamassa tänään sen pinkin sadetakin lisäksi mulle papiljotteja, jotta voin alkaa harjotteleen lakkiaishiuksien tekoa alias kiharoita! Kaikki kysyy, että: "Mikset tee kihartimella tai suoristusraudalla tms?" No siksi koska en halua niin kiharoita kiharoita, vaan sellaset mitkä näin yhessä Glitterin kampauslehtisessä. Saas nyt nähä mitä niistä tulee.


Huomenna meillä on illalla Elijaksen kanssa MM-kisojen kotikatsomo meillä, tosin ite en harrasta jääkiekon kattomista, joten varmaan nukun tai datailen siinä sivussa (ellen kato Heartlandia ;)).

Töissä on kivaa, alan jopa oikeesti tykätä niitten hymyleitten leikkaamisesta. Harmi vaan, että tein ne jo. Maanantaina siis vuorossa jotain muuta hommaa, saas nähä mitä. Haluisin vaan että toukokuu menis jo ja tulis lakkiaiset. Ja sitte kesä. En tiiä yhtään mitä teen kesällä. Mulla ei oo mitään suunnitelmia. Kerrankin. Ei mitään aikaa millon ois pakko olla jossaki. Tietty haluan viettää mahollisimman paljon aikaa Elijaksen ja kavereitten kanssa, sekä käyä taas jossain roadtripillä, mutta ei oo siis mitään tarkkaa päivää millon pitäs mennä jonnekki.


Ennen oli vähintään se ratsastusleiri ja Kainuun rastiviikko ja Fin5. Nyt ei oo mitään. Voisin tietty lähtä äitin, iskän, Tiian ja Olgan kanssa vallottamaan Kebnekaisea, mutta en mää sinne halua. Ne käy Norjassaki sillä reissulla, mikä houkuttais mua kovasti, mutta ei kuitenkaa nii kovasti, että sen takia vallottasin jonku tunturin. Sitte ku meen Norjaan seuraavan kerran (eli joskus miljoonan vuoden päästä), haluan käyä Trondheimissa. Mutta se on vasta sitten joskus.


Tuntuu turhauttavalta. Vois tehä Liisat, eli piilottaa blogin, elää piilossa hetken ilman bloggausta ja ilmestyä sitten liskona takaisin valloittamaan maailmaa pala palalta. Ton mun toisen blogin vähintäänki piilotan, ei mun innostus riittäny siihen. Ehkä sitte ku asun jonku kanssa joka jaksaa kuvata mun asut nii ehkä sitten musta tulee muotibloggari (ellen pukeudu joka päivä tallivaatteisiin, mikä on toivottavasti mun tulevaisuus ees jossain määrin).

Katotaan mitä tästä tulee.

Rakkaudella, Sonja

Kuvat on taas weheartitistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti