Sivut

torstai 25. huhtikuuta 2013

Lähiaikoina tapahtunutta ja tapahtuvaa.

Heräsin tänään 4.35, koska lähettiin Kiuruveelle Tiian ja Olgan kanssa. Mulla oli Hingunniemessä soveltuvuuskokeet klo 8.15 alkaen. Onnekseni mun haastattelu oli jo ekana ja tallitehtäväki suhteellisen aikasin, joten siellä ei menny koko päivää. Hinkula vaikutti tosi kivalta ja ehkä jopa isommalta paikalta mitä olin kuvitellu. Henkilökunta - siis ne keitten kanssa tuli juteltua - oli tosi mukavia ja haastattelijat ainaki olivat sitä mieltä, että haluavat mut sinne opiskelemaan syksyllä. :) Tallitehtävässä hermoilin tosin vielä enemmän ku haastattelussa, mutta sanoivat neki, että huomaa, että oon ollu ennenki tekemisissä hevosten kanssa. Sönkkäsin ihan liikaa kaikkee paskaa, mutta toivotaan, että pääsen sisälle. :)


Paluumatkalla käytiin Pulkkilan Hesessä syömässä ja heti ku pääsin kotia nii nukahin sohvalle. Neljän tunnin päikkärit ja sitte datistelua. Illalla Annukka, Olga, Liisa, Jenni, Aki, Nepsu, Emma ja Jerker kävi syömässä Jennin tekemää kakkua ja kertoilemassa kuulumisia ja kyselemässä miten meni matka ja kokeet.


Huomenna ois tarkotus siivota oma huone ja mennä illemmalla Suville leikkiin Suvin, Mian ja Akin kanssa. Vois yrittää testata toimiiko pyörä. Tekis myös mieli pukeutua tosi kesäisesti, mutta saa nyt nähä kuinka kylmä tuolla on.

Perjantaina sitte lähtään Emman, Liisan ja Hannan kanssa Rukalle, missä Elli oottaa meitä jo innokkaasti.

Mun yskä ei oo kadonnu mihinkään ja lisäksi jostain ilmesty nuha. Ja mun nenä vuotaa kuiviin. Siis verestä. Tänään jo kahesti. Ällöö.


Tiistaina tuun sitte Rukalta ja meen vappua vietteleen keskustaan kavereitten kaa. Saas nähä mitä me keksitään.

Taas tällanen mitä-tapahtuu-lähiaikoina -postaus. Kuvituksena España kuvia.

Rakkaudella, Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti