Sivut

lauantai 17. marraskuuta 2012

Lubenter approbatur x 2

Parempaakin paremmin menneiden ylioppilaskokeiden lopullisten tulosten (ruotsi lähti B:nä ja tuli B:nä ja terveystieto lähti A:na ja tuli B:nä!!) vuoksi käytiin sitten eilen tyttöporukalla (plus Oskari) hieman juhlimassa Dionessa. Tuli sitte illan aikana juotua taas vähän lakushotteja ja jopa baarimikkoa (naispuolista) alko naurattamaan ku mun tilaukset oli "lakushot" "kaks lakushottia" "kaks lakushottia, taas". Opetin tytöt pahoille teille, nimittäin lakushotin mielenkiintoiseen maailmaan.


Mutta ilta oli kutakuinkin onnistunut. Ennen Dioneen menoa kävin Liisan, Emman, Olgan ja Jennin kanssa kattomassa uusimman Twilightin, enkä kestä, koska itkin täysiä siinä lopussa ku alko Christina Perrin Thousand Years -kappale soimaan. Se on vaan niin ihana. Yks niistä harvoista kappaleista, jotka herättää mun tunteet pintaan. Elokuva sen sijaan ei ollu mitenkään erikoinen, ainoat hyvät puolet oli Taylor Lautner, onnellinen loppu ja pari hauskaa kohtausta.


Tänään ei oo ees ollu huono olo, mikä tekeekin eilisestä vielä kivemman. Myös mun puhelimesta löytyvät viestit on jotain tosi hienoa, koska en tajua niistä itekkää mitään. Muistan kuitenki kaiken, joten älkää paheksuko mua! Saa sitä välillä juhlia, vaikka mun kalenterin viikonloput onki täynnä pelkästään juhlimista... Mutta Samuli Putron sanoin, Elämä on juhla.


Rakkaudella, Sonja

2 kommenttia:

  1. Elämä on juhla eli juhlia saa ja mää oisin valmis vaikka heti uudestaan lakushotteilemaan! Ne oli hyviä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee niimpä ;) kerranki tykätää samasta alkoholista!!1 tosin oon ehkä alkanu pitämään kaljasta... ehkä.

      Poista