Sivut

tiistai 20. marraskuuta 2012

Osaan kuunnella tarkasti, mutta muistini on kelvoton.

Vaihteeksi pärstäkuvaa meikästä.

Joo pitihän sitä perjantain kunniaksi käyä ostaa Seppälästä uus toppi, jota kattelinki jo torstaina, mutta koska mun periaate on, että toppi ei saa maksaa yli 10€ nii en sitte ostanu. Mutta koska jäi kummittelemaan päähän, kävin sitte kuitenki ostamassa sen. Eikä mulla oo sitä paitsi yhtää toppia missä ois tommone pitsiasia selässä! Oon myös lähennelly tota kaulakorua nykypäivinä, se roikkuu kaulassa nykyään aina ku laitan jonku korun.

Missing something?

Sunnuntaiaamuna huomasin, että mun sormuksesta puuttuu se sininen timanttiasia, mikä siinä on ollu aina. Käytin tota pe-la Dionessa, joten ilmeisesti se on jääny sille tielle. :----( Nyyh, rip timantti... Mutta ihan suhteellisen kauan se siinä pysy, sain ton sormuksen nimittäin toissakesänä, enkä yhtää ees ihmettele alle kympin sormuksesta, että lähtee osat irti. Mutta kun se tunnearvo on niin tärkeä! Kulumisjälkiä tossa muutenki, mutta silti se on ainut mun sormuksista, joka on sopivan kokonen mun oikeeseen nimettömään. Siksipä hän onkin käytössä lähes joka päivä (vähintään joka kerta kun sormuksen laitan).

Timanttiasia paikallaan.


Koulukaverini Hanna kävi tässä pari viikkoa sitten Espanjassa ja toi mulle tuliaiseksi tommosen ihanuuden!! Joka sekin on roikkunu käessä jo siitä lähtien ku sen sain. :)


Ja koska en ikinä muista kuvata sitä, nii siinä se nyt on. Mun läppärin "läppä" tai kansi tai mikä ikinä se onkaan. En tosin tiiä onko se vielä ees valmis, mutta siinä se nyt kuitenki on. Se on aika hieno, vaikka itse sanonkin. Tosin muuten mulla menee tän vauvan kanssa hermot aina ku käytän sitä.

Isi osti mulle joku päivä tässä joulukalenterin.

Tunnelmavalaistusta! Ja uusin unisieppariperheen jäsen, Kuusamosta.

En oo kuvauttanu tänne vielä tätä tauluakaan (tai sitte oon, mutta en muista).

Iskä voitti vaihteeksi bingosta.
Tunnelmavalaistusta osa 2. Iskä toi bingosta, olin kuulemma voittanu ne arvalla.

Paras teksti ikinä, vauvataulu 0,50€, hattu Liisan äitiltä ja varauloskäyntikyltti mökiltä.

Ovi. Siihen kertyy aina vähän kaikenlaista.

España, discopallokokoelma paitsi isoin roikkuu katossa, hieman postikortteja ja
peilipöytä täynnä kaikkea kivaa ja ihanaa tärkeyttä.

Siinäpä hieman meikäläisen valtakuntaa. Jospa sitä nyt ottas ittee niskasta kiinni ja tekis enkun esitelmän, ettei mun pari ihan täysiä suutu mulle. :) 

Ainiin, vielä yks maininta. MUN KATTOLAMPPU ON VITUN PERSEESTÄ SE ON VÄLKKYNY SAATANA JO SIITÄ LÄHTIEN KU SE VAIHETTII ELI ABOUT KUUKAUDEN. Ja ei, se ei ole huonosti kiinni, koska oon miljoona kertaa kattonu ja kokeillu, että se on kiinni. Pitäs varmaan ostaa uus lamppu ja kattoo välkkyykö seki. Itseasiassa se VÄLKKYMINEN ei oo ees tässä se pahin juttu, vaan se lamppu myös SAMMUU välillä ihan kokonaa, ja se on tosi ratkiriemukasta varsinki sillon ku yrittää tehä ristikkoa tai läksyjä! Tai VALOKUVATA.

Mut joo, anteeksi caps lock.

Rakkaudella, Sonja

PS. Jos satutte näkeen sitä timanttia nii ottakaa talteen ja tuokaa mulle! Aamen!

2 kommenttia:

  1. awwwwww tuo läppäri D: mieki tahoooon niin voi liimailla kaikkee jännää siihen... oompa nähny yhen lumikki -elokuvan noidanki pitelemässä takakannen omenaa :------D

    VastaaPoista