Sivut

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Fiksu viikonloppu.

Perjantaina koulun jälkeen hiusväriostoksille ja shoppailemaan Suvin kanssa ja sitte kotiin päästyä värjäsin ne hiukset. Hienosti ainaki melkeen onnistu, värin on ok siellä minne sitä meni. :D:D Takaraivossa kiva vaalea viiva, koska mun värjäystaidot. Illemmalla Carcassonnea Liisan, Emman, Annukan ja Tommin kanssa. Jenni kävi Eetu-koiran kanssa kylässä ja oi kun se oli söpö! Myöhemmin Emman ja Liisan kanssa Nalle Puhin elokuvaa. Ja muistakaa, että vedenkeitin ja mikroaaltouuni ei saa olla päättä yhtä aikaa, koska saattaa mennä sulake. Ja jos sulakkeenvaihtamisoperaatiossa on mukana blondeja tai Emman sanoen "vaaleaveriköitä", sillon ku laittaa pääkatkasijasta virran pois nii kaikkien valojen pitäs sammua.

Lauantaina heräsin joskus kolmen aikaan ja aloin valmistautumaan Suville lähtemistä. Suvilla sitte valmistauduttiin Tivolireissuun juomalla Kissanminttua, päärynälikööriä ja jotain ihmeellistä sinistä ICEä. Lueskeltiin mun vanhoja Life is Affectionin aikasia blogipäivityksiä ja naureskeltiin kaikelle nii että Suvin kämppiksellä meinas mennä hermot. Mia liitty sitte meijän seuraan kans jossain välissä ja joskus klo: 22 lähettiin bussilla kohti Tivolia. Bussikuskin ilme oli kuulemma näkemisen arvoinen kun minä pikkupienissä astun ekana bussiin ja sanon hei ja alan piipauttaan korttia kolmesti.

Tivolissa sitte oli aika tosi paljon semmosta porukkaa jokka yritti koko ajan tulla tanssimaan tai muuten vaan kyyläs. Toki siellä oli myös tuttuja ja oli kivaakin. Oltiin valomerkkiin asti ja narikkajonossa oli ehkä parhaat repliikit ikinä.

Random poika: "Ootteko te uskovaisia ku ootte niin kauniita?"

Random vetäsee karvalakin päähänsä ja sanoo: "Porokyyti oottaa pihalla."
Minä: "Ooksää joku joulupukki?"
Random: "En :DD"
Minä: "Ooksää joku aslakki?"
Random: "Vaikka sitte nii."

Random: "Me lähtään Kittilään!"
Minä: "Mää haen ehkä opiskelemaan Inariin."
Random: "Mitä sää siellä opiskelet?"
Minä: "Saamenkäsitöitä."
Random: "Onnea ja menestystä!"

Ja kuulemma se ja sen kaveri olivat Sievistä. Että sellasta porukkaa sielläpäin. :D Oltais saatu niiltä kyyti ja nyt jälkeenpäin kyllä kaduttaa, ettei menty, koska ~3km melkeen 20 asteen pakkasessa oli aika kauheeta, varsinki ku ei ollu varautunu kerrospukeutumalla. 

Mikäli siis sinä karvalakkipäinen sieviläismies tunnistat itsesi tästä keskustelusta, ilmianna itsesi, koska mulla on asiaa!

Että semmonen viikonloppu. Tänään oon ollu joku ihan väsyny koko päivän, mutta äiti sano että en saa nukkua liian aikasi nii sitte keksin itelle jotain tekemistä (koska meinasin nukahtaa jopa koneella ollessa!) ja neuloin mun villasukan loppuun. Siitä tuli aivan oikeen kokonenki!!!!! Vähän kai oon ylpee itestäni, koska esim. edelliset villasukat on ollu kokoa XXXXXXXXL leveydeltään. Siis semmosia kapea varsi ja leveä jalkaterä. :DDD Pitäs vaa vielä joku päivä jaksaa tehä se toinenki... Ei tossa ekassakaa menny ku pari viikkoa ku alotin sen vähä ennen joulua. :)

Huomenna paluu arkeen, mutta onneksi koulu alkaa vasta 11.50. Valitettavasti mulla ei oo itellä mitää kuvia viikonlopulta, mutta jos jossain välissä saan käsiini Suvilla otettuja kuvia nii saatan julkasta niitä täällä. :)

Rakkaudella, Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti