Sivut

tiistai 29. tammikuuta 2013

Olen minä sua kattellut niin, kirkkotietä kun astellut oot yksinäs, allapäin.


Oltiin perjantaina Miltsulla tupareissa ja nuo ylläolevat ruusukkeet liittyy aiheeseen, koska sijoitukset, koska pelattiin esim. Trivial Pursuitia ja opetin meijän normijuomapelin ihmisille, joista osaa en ollu ikinä ees tavannu ennen. Pursuitissa yhdenä vastauksena oli Kuukkeli, joka siis on mun lempilintu, niin siksi näytän teille nyt mun lempikiven ja voimailupuntin, jonka äiti toi mulle kesällä pohjosesta.


Lauantai meni sitte Stam1nan ja Eläkeläisten keikalla Ellin ja Ainon kanssa. Ostin sieltä jonku erikoisimman juomapelin ikinä! Pitää pelata joskus noilla oikeilla säännöillä, tosin ite en ainakaa rupea ihan täysin alasti riisumaan! Enkä osaa kyllä saksaakaa puhua, mutta yritettään.


Sunnuntaina PITI lukea matikkaa, mutta jotenki sitä tuli tehtyä jotaki aivan muuta. :DD No ei se mitään, ainaki tuli naurettua. :DD Känniääliö, eiku. ;) Maanantaina kävin sitte yrittämässä jotaki matikan prelissä, mut eihä siitä mittää tullu.


Ja sitte suunnittelin vaihteeksi penkkariasua, joka on paras ikinä, koska ainaki mun pitäs näkyä jokapuolelle, koska värimaailma ja heijastimet :----D ja huom, koska mun kuvistaidot niin kuva on tosi laadukas. Ja siis se paita minkä laitan on paljo ihonmyötäsempi, koska eka aattelin IDIOOTTI-paitaa mut sitte laitanki sen toisen ;)) Haha oon joku sekotus meijän isää, Tiiaa ja itteäni mökillä :---D



Sitten löysin myös yhestä blogista ohjeen vegaanimuffinseihin. Aattelin tota kokeilla joku päivä ihan vaan sen takia, että se bloggari kehu että noi nousee enemmän ku normimuffanit ! Oh.


En vaan malta oottaa penkkareita. Oah hihihihiiii~ :3

Rakkaudella, Sonja <(")

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti