Sivut

tiistai 15. tammikuuta 2013

Kaikki tekemättä.

Okei, nyt joku saa kertoo mulle mikä mua vaivaa. Mulla ois loppunu koulu tänään klo: 11, mutta jäin vapaaehtosesti ootteleen koululle kaheksi tunniksi, että pääsen kuunteleen örinäheviä. No ei sinänsä, Cetun pojat osas soittaa, mutta laulajan mikki oli vähän turhan pienellä, että niitä kunnon laulamiskohtia ei kuulunu ollenkaa, örisemiset kuitenki kuuli. Eikä tuo örinähevi oo ihan se mun juttu, mutta ne kohat missä laulettii oikeesti ois saattanu ollakki hyviä jos ois ees kuullu sen laulun. :----D


Sitten esityksen tai keikan (joka kesti 45min) jälkeen raahauduin bussipysäkille, jossa ois tehny mieli sanoa pari valittua sanaa yhelle pikkupojalle, joka valitti tasajalkaa hyppien kaverilleen siitä, että 9 oli myöhässä JO 2 minuuttia. "Voe poeka kuule, ylleensä sitä joutuu oottaan vähintään 10 minuuttia", mutta jätin kuitenki sanomatta, ois varmaa pelästyny kuoliaaksi.


Heti ku pääsin kotiin, tein itelle hienon salaattiannoksen päivälliseksi ja menin kattoo kippo kourassa Ypäjän eilistä jaksoa. Sitte ku olin syöny ja ohojelmaki loppu, päätin, että nukun 15min tirsat ja meen sitte tekemään enkun "Letter to the editor" -kirjotelmaa. Ja paskat, heräsin vasta tälleen kahen tunnin päästä miljoonan torkun jälkeen siihen ku iskä katto vieressä jääkiekkoa. "Voi vittu se enkku". Ja sitte oli tietenki pakko tulla käymää vielä Facebookissa ja lukemassa kaikki blogipäivitykset läpi, ehkä mää kohta teen sen enkun, koska se pitää palauttaa huomenna (ois pitäny tehä tunnilla, mutta oltiin Katjan kanssa sovittamassa yo-lakkeja, joka mulla tosin jo on).


Muistakaa, että inestesia on oikeasti sana! Tee minä ja Liisa.


Rakkaudella, Sonja

P.S. Tiia osti mulle ja sille jo liput Espanjaan! Alicante ja Madrid kutsuu 09.04. - 22.04.2013 ! Vielä ku Olgaki sais ostettua itelle liput nii ois perfecto :----)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti