Sivut

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Mä olen pikku Tiku. Mä olen pikku Taku. On työnämme ja huvinamme terhojen vain haku.

Sitä vain tulin sanomaan, että huomenna potkin penkkiä ja paljon. Oikeaoppisesti wikipedian mukaan pitäisi painaa penkkiä, mutta ihan typeräähän se olisi kun sieltä ollaan lähdössä pois. Mutta periaatteessa sen voi ajatella myös painaa puuta -merkityksessä, minkä voi ajatella niin että lähdetään pois sovussa. En kyllä ole sovussa kun kyseessä on bileet joiden säännöistä vastaa Timo Soini.

Toivottavasti en nakkaa mummoa ja pappaa päähän karkeilla. Emmaa sen sijaan voin nakella, vaikka ystävänpäivä kyseessä onkin. Ystävänpäivälahjaksi karkkihiuskoristeita?



Illalla etkoillaan ensin meillä, sitten käyään hakemassa Keltasesta Aitasta shotit ja jatketaan Kulumassa opettajien kanssa (please god, älä päästä Soinia mukaan!) ja jossain vaiheessa vallataan Mesta ja Kaarle (ei tietoakaan kumpi ensin, but eurot oh my heaven!)

Onneksi äiti jätti oksennuspussin auton takapenkille.

Kiitos ja kuulemiin.

Rakkaudella, Sonja

P.S. Oikeastaan päivän nimi on penkinpainajaiset, joten penkki näkee painajaisia tai kokee niitä, joten periaatteessa olen ihan oikeilla jäljillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti