Sivut

torstai 28. helmikuuta 2013

No matter where I go, I'm always headed home.

Löysin äskön sattumalta hyvän laulajan! Rachel Rhodes, yhdysvaltalainen kantrilaulaja. Vähän samankaltasta musiikkia ku Taylor Swiftiltä. Tykkäsin erityisesti tosta sen sinkkulohkasusta, Heartlandista. ;) Mistäköhän johtuu, heheh. :)

En sitte käynykkää siellä tallilla ku Olgalla oliki koulua ja se meni myöhemmin illalla sinne. Mulla oli jo muita suunnitelmia illaksi nii meen sitte joskus toiste tallille. Leivoin eilen sämpylöitä ja suklaakakkua ja tein illalla vielä pitsaaki! Mia, Jenni ja Aki kävi syömässä ja sitte käytiin vielä Jennin ja Aki kanssa Kodin1:ssä hiplailemassa kaikkia kivoja sisustusjuttuja. Ei tosin sitte kukaa löydetty sieltä mitään mitä oltais raskittu ostaa (löysin kivan säästökanin, mutta hinta oli 24,90€ nii jäi sinne :D).

Hoksasin muuten, että puhelimessa on jotaki julkasemattomia kuvia, joita oon vaa lähetelly parille randomille Whatsapilla. Tässäpä nämä menneet pari viikkoa ja se miltä tulevat pari viikkoa näyttää:

Tein yks päivä lukusuunnitelmaa kalenteriin.

Iltapala.

Oltiin lauantaina Annilla juhlimassa sen synttäreitä. Moona sylissä :3

Sämpylääää.

Jääkaakaoo sydänjäillä omnomnom.

Pitsaaaa ruispohjalla omnomnom.

Tämän päivän suunnitelmat.
Tänään siis pakkaan ja käyn läpi matikan kolmoskurssin juttuja, sekä ehkä enkun kolmoskurssia myös. Huomenna mun puolylikiiminkiläinen landepoikaystävä (tää on aina yhtä hauska sanoa :DD) tulee viihdyttään mua jo aamusta ja käyttää mua koululla ja sillee. :) Tarkotuksena ois myös ollu mennä yökahavilaan, mutta iskä ilmeisesti haluaa bingoon ja kukaan ei lähe mun kaa seurakuntanuoreilemaan (E toki on siellä, mutta siis muut), joten ehkä vaan jään kotiin datistelemaan (lue: opiskelemaan). Lauantaina sitte lähetään Ylläkselle porukoiden ja Olgan kanssa. :) Pysähytään ilmeisesti ainaki Ikeassa ja Hööksillä menomatkalla, koska paluumatka on meillä eri ku porukat jää sinne pidemmäksi aikaa ku mitä mie siellä olen.

Nyt ulkona on joku nätti mutta märkä lumisade, joka vähän vaikeuttaa ulkonaliikkumista ilman että kastuu ilman sateenvarjoa. Siksipä nyt vaihteeksi (aina) homehdun sisällä. Lämmin kuppi kaakaota ja vielä muutama blogi niin sitten voi aloittaa pakkaamisen. :)

Rakkaudella, Sonja

2 kommenttia:

  1. ääää ihania jääsydämiä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! :33 meillä on myös palapelinpalanmuotonen jääpalamuotti :3 mutta tuo sydänhomma on mun lemppari!

      Poista