Sivut

maanantai 11. maaliskuuta 2013

Jo seuraavana päivänä.

Kylläpä musta nyt tulee kunnon heppatyttö ku olin jo toisena päivänä peräkkäin tallilla ja tarkotus ois mennä vielä huomennaki ja ehkä keskiviikkona! Eli käytiin taas Annukan kanssa liikuttamassa Bosse kun Nepsu on edelleen Helsingissä. 

Ekaksi harjattiin Bosse, tosin mun ja Bossen välillä oli vähän liikaa sähköä, joten en voinu koskea siihen mun kädellä niin se oli vähän hankalaa. Bosse säikky pari kertaa ihan kunnolla ku ensin koskin kädellä siihen ja se sai tärskyn ja sitte se myöhemmin koski turvallaan mun käteen ja sai vielä pahemman tärskyn ja peruutti ihan karsinan nurkkaan! Sitte koitin olla koskematta siihen käsillä nii se rauhottu ja Annukka sai varustettua sen. Talutin Bossen maneesiin ja Annukka ratsasti sillä jonku 40min minkä jälkeen sain mennä käveleen sillä loppukäynnit! Että sori vaan Nepsu jos satut lukemaan tätä, menin vaa ihan kiltisti kenttää ympäri. ;) Viime vuonna viimeksi kävin hepan selässä, eli oli toooosi kiva päästä ratsaille.

Kuvista tuli suurimmasta osasta tosi tärähtäneitä ku en osaa säätää tosta kamerasta kunnolla asetuksia ja oltiin tosiaan maneesissa niin valaistus oli mitä oli. Videoita otin pokkarilla ku Nepsu käski, mutta niitä en tänne laita ku Annukka ei halua kuitenkaa. :D Tässä kuitenki vähän kuvia Bossesta ja meistä.








Mielissään :D

Ja tänään oli siis äikän essee yo ja sain sen tehtyä parissa tunnissa ja lorvailin sitte viimesen pakollisen tunnin mikä siellä piti istua. Sitte hengasin hetken Elijaksen kanssa ja jossain vaiheessa sitte löysin Annukan ja nauroin ehkä täysiä Annukan siideripullolle, mikä sillä oli vesipullona. :D Kävin myös Annukalla moikkaamassa Inua ja Tiitua ja sitten tallille ja nyt kotona ja lalalalalaa väsyttää. 

Alan kattoon kohta kouluratsastuksesta kertovaa VHS:ää, minkä sain mun tädiltä. Ja se on näköjään ruotsinkielinen eikä enkunkielinen vaikka luulin, sekottaa mun englanninkielen opiskelua, mutta ei se mitään! Perjantaina siis enkun yo, siihen pitäs lukea ja myös ens viikon matikan yo:hon pitäs lukea. 

Ja iloisia uutisia: mun isosisko tulee kotiin tällä viikolla! Se on ollu siis nyt jonku vuoden ja kaks kuukautta Australiassa ja Uudessa-Seelannissa eli oon nähny sen viimeksi sillon ku olin 17-vuotias! Pitääki kirjotusten jälkeen lähtä sen kaa Mestaan euroille, ihan vaan koska se aina hoki sitä. Tosin Mesta muuttaa vissiin toukokuussa Asemakadulle, että pitäs ennen sitä käyä vielä vanhassa paikassa.

Mutta nyt kuitenki katoan tekemään jotain järkevääkin. 

Rakkaudella, Sonja

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Se muuttaa isompiin tiloihin Asemakadulle ja ne alkaa ottaa sinne livebändejäki. Facebook-sivulla luki jotain tollasta.

      Poista
    2. Niimpä. Se oli niin pieni ja kotoisa soppi.

      Poista