Sivut

tiistai 12. maaliskuuta 2013

"Olen niin iloinen, että tahtoisin paiskella kiviä."

Heräsin tänään 11, koska piti lähteä 12 Annukan kanssa tallille. Sillä ei kuitenkaa ollukkaa autoa, niin lähetäänki vasta illemmalla. Piti laskea matikkaa tai lukea enkkua, mutta jäin taas koneelle, koska ensin ht.net ja sitten blogi. Piti katsoa eilen se kouluratsastusvideo, mutta sekin jäi, koska ht.net. Petollinen ht.net.

Puhelinlaatu + auringonpaiste ikkunasta = ah, mutta Bosse on söpö.

Ikkuna on likanen niin sisältä ku ulkoa. Vois lumi päättää, että sulaako pois vai sataako sitä vielä niin paljon, että ikkunaa ei näy. Lumikinos yltää nyt maasta vähän yli ikkunan alalaidan. Kevätaurinko muistuttaa mua joka päivä (eli jee, kevät tulee kun aurinko paistaa!!) siitä, että pitäs pestä ikkuna.

Mie ja Inu, joka ei ihan tajunnu, että kuuluis kattoa kameraan.

Ja sitte se vaa haukotteli.

Mun muotiblogin sivun katseluissa näkyy "21 Ruotsi, 8 Suomi". Pitäskö mun ihmetellä asiaa enemmänkin? Vai olla vaan ihan lugnisti. En oo sitäkää ees päivittäny pitkään aikaan. Mietin jopa tällä viikolla, että onko sen pitämisessä järkeä kun nykyään en ees laita mitään nätskejä vaatteita päälle, koska oon joko kotona tai tallilla. Tai jos lähenki johonki nii mulla on jotku perus farkut ja neule tai huppari.

Inu ja Tiitu :3

Tiia soitti Turusta, se tulee ens yönä kotiin! Pitää kuulemma olla muffinsseja, ruokaa, lämmin sauna ja naisia, jotka syöttää sille viinirypäleitä. Ja mun pitää kuulemma aukasta sille ovi. Tiia ehkä suuttuu, koska sen vaatekaappi on niin sotkunen. Pitäs ehkä yrittää siivota sitä kohta, vois oikeesti nimittäin olla järkevää ryhdistäytyä tän koneella olemisen suhteen. Niskaki jumissa jo neljättä päivää.

Kirjotusten jälkeen räjäytän mun huoneen totaalisesti. Hävitän kaiken turhan, mitä en käytä tai en tarvi. Siivoan jopa sängyn alusen, mihin kosken siis aina vaan sillon ku katon mitä astioita mulla on tai ku siirrän sängyn paikkaa, eli about alle viis kertaa vuodessa. Vois olla myös ihan hyvä myydä jotain tavaroita esim. kirpparilla, koska sais rahaa tulevaisuutta varten.

Mistä tulikin mieleen, ens kuussa jo Espanjan reissu. Siihen on itseasiassa tasan neljä (4) viikkoa. Eikä mulla oo rahaa ku about satanen. Kyllähän sillä pärjää jos en aijo ostaa mitään tavaroita, sillä pitäs nimittäin maksaa junamatka Alicantesta Madridiin ja takasi, sekä yöt hostellissa. Jos ollaan jonku sohvalla couchaamassa, niin rahaa ei mene, mutta se on vielä vähän auki saadaanko mistään hostia. Harmi ku saan rahaa vasta reissun jälkeen, mutta toisaalta jos mulla ois vitusti liikaa rahaa mukana niin käyttäisin sitä myös vitusti liikaa. Harmi kun käsimatkatavaroihin ei mahu hirveesti (otetaan siis vaan käsimatkatavarat mukaan meijän kahen viikon reissulle).

Ennen...

... jälkeen.

Hyvää Reijon ja Rekon päivää. Ja tiistaita. Ja maaliskuun 12. päivää. Hyvää Elijas 19v + viikko päivää. Hyvää viikko ennen Minna Canthin päivää. Hehe. Otsikon kuulin telkkarista, kun voitelin karjalanpiirakkaa. Iskä katto kotimaista elokuvaa ja joku nuori nainen siellä riemuissaan iloitsi. Ton vois ajatella tosi sarkastisestikki, mutta ilmeisesti se nainen oli kuitenkin oikeestikin ilonen. Kuvat viimepäiviltä kännykästä.

Rakkaudella, Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti