Sivut

sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Joulukriiseilyäkö? Enhän mie harrasta stressaamista.

Mulla on jotenki ihan hirveen energinen olo. Kello on nyt 0:25 ja päivä mitä eletään on sunnuntai 16.12.2012. Jouluun on enää viikko ja yks päivä (!!), enkä oo ostanu vielä yhtään lahjoja ja joulusiivouksetki on vielä aivan vaiheessa. Vaikka en oo saanu mitään järkevää aikaseksi tällä viikolla, en stressaa, oon nukkunu (liikaaki) ja oon käyny shoppailemassa. Lisäksi toki sairastin alkuviikon, mutta se vaan autto mua nukkumaan univelkoja (ai mitä velkoja? justhan nukuit yli 23 tuntia viime su-ma yönä) pois.


Oon käyny etsimässä muka joululahjoja Liisan ja Ellin kanssa, mutta en oo oikeestaan voinu ees ettiä mitään, koska en ees tiiä kenelle oon ostamassa ja mitä. Nyt voisinki siis miettiä tässä samalla ku kirjotan, että ostan Pipsalle, äitille ja isille, mummolle ja papalle, the tytsyille ja ehkäpä jotain pientä anonyymeille. Mutta mitä ostan? Sitä en tiiä vielä itekkää, enkä kyllä tänne sitä kirjota, vaikka tietäsinki. ;) Aattelin kyllä olla ostamatta mitään kenellekään, mutta ku osa oli jo ostanu mulle, nii pitää sitä nyt niillekki sitte ostaa! Mur. 


Koska ajattelin aloittaa kunnollisen elämän, ajattelin postata vähän useammin. Tiedän, että teitä kiinnostaa, onko mun pään sisällä oikeesti mitään muuta kun pienet aivot, joiden avulla oon päässy lukioon opiskelemaan. Siksipä aattelin alkaa kertomaan jatkossa vielä paremmin, mitä mää oikein ajattelen ja millanen ihminen mää ihan aikuisen oikeesti oon. Enkä nyt tarkota tätä sillai, että kertosin joka ikisen asian mitä ajattelen, tai millon käyn tyyliin vessassa, vaan siis kerron itestäni, mun tulevaisuudesta ja myös menneisyydestä. Periaatteessa siis blogin tyyli ei vaihdu, mutta sisältöön tulee lisää asiaa, vaikkakaan te tuskin huomaatte ees mitään hirveetä eroa. :D


En esim. tiiä kiinnostaako teitä mun heppailuhistoria ja tulevaisuudensuunnitelmat sen suhteen, mutta aattelin silti joku päivä kirjottaa niistä ja varustaa sen postauksen kaikilla supercooleilla heppailukuvilla mitä mun koneen (ja valokuva-albumien) arkistoista löytyy. Tiiän ainaki, että tällä hetkellä lukijoissa on yks true-heppatyttö, joka varmaan ihan mielenkiinnolla lukee sen postauksen kokonaan. ;)


Tässä on sopiva kuvien väli, johon voin kirjottaa jotain hienoa loppuvuodesta. Jäljellä on siis enää alle viikko (!!) koulua tälle vuodelle, maanantaista keskiviikkoon normaalisti lukujärjestyksen mukaan, torstaina lyhennetyt oppitunnit, iltakoulu, sekä yökirkko Oulun Tuomiokirkossa.

Iltakoulussa me siis mennään taas jälleen kerran (viimestä kertaa, nyyh) semmosiin pajoihin, mihin on pitäny ilmottautua viime viikolla. Minä, Olga ja Liisa mennään semmoseen bajamajapajaan, missä "Katsotaan youtubevideoita jouluisessa hengessä" tai jotain vastaavaa. Tommoseen sitä joutuu ku ei oo ite valkkaamassa mihin menee, Liisa ja Olga nimittäin raapusti mut tohon ku olin kotona sairaana. :D No ei, Annukka soitti, että haluanko sen kanssa draamapajaan ja olin että "EN", koska en halua tehä mitään ruumiillista, siispä käskin sitte laittaa nimeni samaan ku Olga ja Liisa.

Kuitenki, sitte iltakoulun jälkeen kävelemme koko koulun kanssa yhdessä rauhallisesti lyhtykulkueessa (lue: rynnitään täysiä epämääräisessä jonossa vallaten pyörätiet koko leveydeltään, lyhtyjä kulkueessa on ehkä muutama ja osalla on lyhdyn sijaan mukana taskumatti) Oulun Tuomiokirkkoon jouluhartaukseen, mikä loppuu sitte pari minuuttia yli puolen yön, minkä ansiosta ei sitte tarvi mennä perjantaina enää kouluun.

Niin, ja se perjantai onkin sitten se 21. päivä, mikä on siis ilmeisesti se the maailmanloppu -päivä. Tosin mulle on vielä epäselvää, loppusko maailma 20.-21. välisenä yönä, vai 21.-22. välisenä yönä? Vai loppuuko se 21. päivän aikana? No, kuitenki ne päivät ois tarkotus viettää kavereitten seurassa, jos vaikka Mayat oiski oikeassa.



Pitäs tosiaanki tehä joku perusteellinen joulusiivous tälle mun huoneelle, koska esim. en oo imuroinu niin pitkään aikaan, että bambuki kellastuu. Lisäksi pitää sitte vähän ennen joulua siivota myös Pipsan häkki ihan uuteen uskoon ja käyä ostaan sillekki jotain kivaa sapuskaa ja joululahja. Voi tuituitui se on niin sievä vauva.



Tekis mieli käyä taas moikkaamassa Rolleaki. Hirveetä ku oon epäahkera entinen hoitaja, tai jotain. Kävin vissii viimeksi viime vuoden itsenäisyyspäivänä (?!) siellä. Mitä ihmettä! Mää aijoin käyä kesällä, mutta sitte ei vaan vissii saanu aikaseksi tai jotain. Se täyttää ens vuonna jo 16 vuotta. Se oli jotain 8 ku näin sen ekan kerran. Herrajumala aika rientää nopeaa.



Ainiin, nuo kuvat mitkä laitoin tähän postaukseen, on otettu Akin tupsu-tupsukoilla alias tupareilla sillon viime viikonloppuna. Arvostakaa. Omasta mielestä tuo viimenen on paras, koska Simon ilme. :)

Sitte vielä pari ihan ok kivsuu asiaa mitä oon hommannu/saanu tällä viikolla. Numero 1. musta neule kirpparilta (Second Hand Store) 2,50€. En ottanu kuvaa, koska se on vaan ihan perus BATISTININ (!!) neule.

Numero 2.


Oikein sievä paita, tämäkin 2,50€ samaiselta kirpparilta. Lol alkaa tuntua ihan pöljältä taas esitellä muka jotain "tänään ostin tämän vaatteen omg", mutta koska niin tein, niin esittelen. Koska pitkästä aikaa löytöjä kirpparilta.

Numero 3, mutta oikeasti se parhain kaikista. Kiitti äiti! 



Äitiltä etukäteisjoululahjaksi mun sekopääpuhelimen tilalle Nokia Lumia 800 -puhelin, tietenki pinkkinä. Luulin jo että näitä ei oo ku sinisiä, valkosia ja mustia, mutta o-ho-hoo olihan niitä myös pinkkejä! :) Kaiken kruunas tietenki uus liittymä, joka takaa mulle kuulemma tosi nopean netin, 1000 tekstaria ja 1200 minuuttia puhetta per kuukausi! Aivan tosi loistavaa, sillä edellisessä liittymässä oli kallis ja hidas netti, 1000 tekstaria ja vaan 50 minuuttia puhetta. Sillä liittymällä pärjäilin jostain tyyliin ala-asteesta asti, tosin se netti tuli siihen lisänä vasta tän vuoden alussa, millon sen vielä sai vähän halvemmalla.

Enää en tarvis joululahjaksi muuta ku uuet villasukat ja suklaata! Sekä ehkä myös Carcassonneen lisäosia, lahjakortin/lahjakortteja vaateliikkeisiin, koruja, glamouria, rakkautta, poikaystävän, ystäviä, iloa, onnea, koiran, hevosen, ulkomaanmatkan... Vitsivitsi. ;)

Rakkaudella, Sonja

P.S. Kun keskittyy moneen asiaan yhtäaikaa ja alkaa tekemään muita asioita kun edellinen on kesken, huomaa yhtäkkiä, että kello on jo 1:49, mikä tarkottaa, että on kirjottanut yhtä ainoata postausta jo melkeen 1½ tuntia. Onneksi on viikonloppu ja onneksi kohta on loma.

6 kommenttia:

  1. joko tää postaus on niinko joku kelmien kartta ja muuttuu kokoajan tai sitte pitäs oikeesti alkaa keskittymään enemmän, hämmentäviä asioita tapahtuu:D en muista enää mitä piti kommentoida mutta jeejee meikä nii antaa sulle joululahjaksi glamouria ja rakkautta!!xd anteeks meen pois

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehhehe nauroin ehkä täysiä tälle taas, mutta jee glamour ja rakkaus kuulostaa ihanalta!!xd

      Poista
  2. Ihana postaus♥♥ terveisin true-heppatyttö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanata että tyksit ♥ teenki iha sun kunniaksi sitte joskus sen postauksen omg, terveisin heppatyttö94

      Poista
  3. Mullon sulle haaste :-)

    http://truemoods.blogspot.fi/2012/12/kysymyshaaste.html#comment-form

    VastaaPoista