Sivut

tiistai 11. joulukuuta 2012

Seuraavalla kerralla sitte kovempi ote.

Elän vieläki perjantaita. En ollu rastittanu mistään mun kalenterintapasesta päiviä perjantain jälkeen, en oo syöny mun joulukalenterisuklaita perjantain jälkeen (eli mulla on 3 x 4 suklaata syömättä), en oo tajunnu, että tällä viikolla on ollu jo koulua kaks päivää. Menin totaalisen sekasi ku valvoin ja nukuin liikaa.


Oisin ehkä selvinny vielä siitä pelkästä valvomisesta, mutta se juominen valvomisen lisäksi oli aivan typerää. Siispä päätin oikeasti, että en tänä vuonna juo enää kännejä. Kyllä, luitte aivan oikein. Ehkä sitte just ku kello lyö 00.00 ja ollaan vuosien 2012 ja 2013 välissä, sitten saatan ryypätä kunnolla, riippuen tosi missä ollaan. Tää ei sitte kuitenkaa tarkota sitä, ettenkö jois ollenkaan. Jos mennään joku päivä yksille tai kaksille, nii toki juon jos tekee mieli, mutta vaikka lähtisin baariin, en juo paljoa. Ihan vaan, koska pitää säästellä aivoja ees joskus. Ja koska tiiän että siinä ei oo mitää järkeä ja koska se seuraava päivä on nykyään aina ihan kamala. Vanhuus ei tule yksin.


Oikeasti, täytän ens kuussa, itse asiassa kuukauden ja kolmen yön päästä, 19 vuotta. Vanha minä. Apua.


02.12.2012 postauksessa mainitsin "ehkä söpöimmät vaaleansiniset silmät ikinä". No, nyt nämä vaaleansiniset silmät pyysivät minua facebook-kaveriksi.


Tätä vuotta on jäljellä 2 viikkoa ja 5 päivää, mikä tarkottaa, että voisin oikeesti lukita kohta mun mielessä pyörivät uudenvuodenlupaukset. Mutta en vielä, koska on liian aikaiseta. Suunnitelmia on, mutta toteutuksesta ne oo niin varma vielä.


Ens vuonna käyn kuitenki Espanjassa, sen oon päättäny. Lähtään ainaki Tiian kanssa viikoksi jonnekki päin Espanjaa, varmaa couchsurffaajiksi. Pitäs vaan jostaki repästä vähän rahaa. 

Muistakaa, että huomenna on 12.12.12 ! (muistakaa erityisesti kellonaika 12:12)

Rakkaudella, Sonja

Kuvat © weheartit, otsikko uusimmasta demistä.

2 kommenttia:

  1. niiiii sullahan ois ohjelmistossa uudenvuoden pirsketta :------3 hehee siellä tapaat vaaleansiniset simmut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo-o :----D tosin mua vähän peloittaa :S mutta kaippas tulee ihan kivsuu ! :3

      Poista