Sivut

perjantai 28. joulukuuta 2012

Mummeliminä iskee jälleen!

Oon jostain syystä alkanu taas virkkaamaan ja neulomaan. Alotin ennen joulua tekeen villasukkia, joista toisen varsi on melkeen valmis. En oo jatkanu niitä muutamaan päivään, koska oon keskittyny virkkaamaan pantaa itelle. En tosin osaa sanoa, onko se hieno vai ei, mutta se peittää (jotenki) korvat, joten kai se on ihan ok. Lisäksi teen aina ristikoita ennen ku laitan nukkumaan, seki on jotenki mummomaista. Mummo on mun idoli, joten siitä se kai johtuu.


Ai mitennii tommone vihreä on jotenki mun joku uus väri tai jotain? Kävin tänää myös shoppailee Jennin ja Liisan kaa! Käytin melkee kokonaan mun H&M:n lahjakortin, ostin esim. korviksia, kaulakorun, kynsilakan, mekon ja shortsit! Lisäksi hyödynsin mun KappAhl klubijäsenyyttä ostamalla söpön kaulakorun alennetun hinnan alennetulla hinnalla! Eli siis normaalihintasesta se oli eka alennettu 4€ ja sit sain vielä -20% alennusta! Jee! 

Muuten, jos on epätoivoisia ihmisiä, jotka haluais välttämättä lahjottaa jollekki rahaa, mulle saa antaa! Pitäs ostaa esim. meno-paluu liput Alicanteen ja takas.

Rakkaudella, Sonja

5 kommenttia: